Politika Privatnosti I Zaštita Ličnih Podataka
„Bella Kozmetika“ Internet prodavnica je osigurana najmodernijim SSL sigurnosnim sertifikatom koji brine da je celokupna konekcija između prodavca i kupca osigurana enkripcijom. Osiguravajući da svi podaci u okviru ove konekcije budu sigurni i privatni, SSL enkripcija sprečava hakere od krađe privatnih informacija kupaca, kao što su brojevi kreditnih kartica, imena i adrese.
Prodavac obezbeđuje sigurnost i zaštitu od zloupotrebe ličnih podataka. Svi podaci o potrošačima se strogo čuvaju i dostupni su samo zaposlenima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Kurirska služba koja vrši dostavu kupljene robe ima mogućnost pristupa podacima potrebnim za izvršenje ugovorenog posla, ime, prezime, adresu i broj telefona potrošača.
Potrošač je odgovoran za pristup svom sistemu i zaštitu svojih korisničkih informacija i lozinke. Takođe, potrošač garantuje za tačnost i istinitost svih informacija poslatih prodavcu.
Prodavac se obavezuje da trajno zaštiti lične podatke potrošača u skladu sa propisima. Navedeni podaci će se koristiti isključivo za slanje informativnog materijala, ponuda, faktura i drugih potrebnih sredstava komunikacije.
Potrošač daje saglasnost prodavcu da ga obaveštava o svojim novim ponudama, akcijama i sniženjima na broj telefona i e-mail adresu.
U ime Bella Kozmetika obavezujemo se da ćemo čuvati privatnost svih naših kupaca. Prikupljamo samo neophodne, osnovne podatke o kupcima/ korisnicima i podatke neophodne za poslovanje i informisanje korisnika u skladu sa dobrim poslovnim običajima i u cilju pružanja kvalitetne usluge. Dajemo kupcima mogućnost izbora uključujući mogućnost odluke da li žele ili ne da se izbrišu sa mailing lista koje se koriste za marketinške kampanje. Svi podaci o korisnicima/kupcima se strogo čuvaju i dostupni su samo zaposlenima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi zaposleni [ime prodajnog mesta] (i poslovni partneri) odgovorni su za poštovanje načela zaštite privatnosti.
Potrošač u svakom trenutku, slanjem zahteva u pisanoj ili elektronskoj formi, može povući svoju saglasnost posle čega neće dobijati pomenuta obaveštenja.
Uslovi Korišćenja I Kupovine
Opšti uslovi poslovanja „Bella Kozmetika“ Internet prodavnice utvrđeni su uslovima kupovine i prodaje proizvoda, koje realizuje Bella Kozmetika. Opšti uslovi poslovanja Internet prodavnice definisani su u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača. Internet prodavnica je informacioni sistem namenjen predstavljanju i prodaji proizvoda potrošačima. Korisnik je osoba koja koristi navedeni sistem, odnosno potrošač u Internet prodavnici. Opšti uslovi poslovanja definišu delatnost Internet prodavnice, korisnike prava i poslovni odnos između prodavca i potrošača.
Reklamacije
Žalbe, reklamacije i primedbe potrošači nam mogu dostaviti na sledeće načine:
1. Putem poziva na broj telefona +381 64 420 93 98
2. Putem email adrese office@bellakozmetika.rs
Prodavac je u obavezi da najkasnije u roku od osam dana od dana podnošenja reklamacije, pisanim ili elektronskim putem odgovori potrošaču na izjavljenu reklamaciju, dok je u slučaju prihvatanja reklamacije u obavezi da po reklamacionom zahtevu potrošača postupi u ugovorenom primerenom roku kako je isti definisan u samom Zahtevu za reklamaciju, a koji ne može biti duži od 15 dana od podnošenja reklamacije. Prodavac će učiniti sve što je u njegovoj moći u cilju sporazumnog rešenja svih sporova.
Refundacija
Prodavac je u obavezi da najkasnije u roku od osam dana od dana podnošenja reklamacije, pisanim ili elektronskim putem odgovori potrošaču na izjavljenu reklamaciju, dok je u slučaju prihvatanja reklamacije u obavezi da po reklamacionom zahtevu potrošača postupi u ugovorenom primerenom roku kako je isti definisan u samom Zahtevu za reklamaciju, a koji ne može biti duži od 15 dana od podnošenja reklamacije. Prodavac će učiniti sve što je u njegovoj moći u cilju sporazumnog rešenja svih sporova.
Izjava O PDV / Cene Proizvoda U Internet Prodavnici
Sve cene su iskazane u dinarima sa uključenim PDV-om i nema skrivenih troškova. Prodavac zadržava pravo izmene cena, ako nije drugačije navedeno (u slučaju akcija i specijalnih popusta). Cene važe u trenutku kreiranja porudžbine i imaju dejstvo i validnost i za naredni period. Navedene cene važe samo za kupovinu u Internet prodavnici.
Način Plaćanja
Potrošač robu plaća pouzećem kuriru dostavne služne isključivo u dinarskoj vrednosti. Sva plaćanja biće izvršena u lokalnoj valuti Republike Srbije – dinar (RSD).
Način Isporuke
Prodavac se obavezuje da kupljenu robu isporuči Potrošaču na sledeći način:
Slanjem robe preko eksterne kurirske službe, ( u daljem tekstu „partnera“) pri čemu troškove isporuke snosi Potrošač. Kuriri „partnera“ , pošiljke donose na adresu za isporuku u periodu od 08h do 17h svakog radnog dana. Molimo Vas da u tom periodu obezbedite da na adresi bude osoba koja može preuzeti pošiljku. Prilikom preuzimanja pošiljke potrebno je da vizuelno pregledate paket da slučajno ne postoje neka vidna oštećenja. Ukoliko primetite da je transportna kutija značajno oštećena i posumnjate da je proizvod možda oštećen (otvoren), odbijte prijem pošiljke i odmah nas obavestite. Ukoliko je pošiljka naizgled bez oštećenja slobodno preuzmite pošiljku i potpišite kuriru adresnicu. Uobičajena praksa je da ukoliko Vas kurir ne pronađe na adresi, da Vas pozove na telefon koji ste ostavili prilikom kreiranja narudžbenice sa ciljem dogovora načina uručenja pošiljke. Po eventualnom povratu pošiljke do nas kontkatiraćemo Vas kako bi ustanovili razlog neuručenja i dogovoriti se o ponovnom slanju.